Startsida
Butik

Fri frakt vid order över 499 :- |   15% rabatt på mängder av poolkemikalier

Återbelatning & Öppetköp

Ã…terbetalning
Ångerrätt och öppet köp

Återbetalning Om du ska få pengarna tillbaka sker det till ditt bank-, person- eller bankgirokonto. Har du betalat med kort, sätts pengarna tillbaka på samma kort. Klarna Checkout hanterar detta automatiskt. När vi har tagit emot och godkänt din retur, sker återbetalningen inom tre arbetsdagar.

14 dagars Ångerrätt och öppet köp Lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler ger dig rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar efter mottagandet av varan, utan någon särskild anledning. Detta gäller om produkten och dess förpackning är i originalskick. Varan ska returneras inom 14 dagar efter att du meddelat om ångerrätten. Om produkten är använd eller skadad kan ett avdrag göras, ibland upp till hela produktens värde.

Specialtillverkade varor, som t.ex. måttbeställda pooltak, omfattas inte av ångerrätten. Du står för returkostnaden. Vid retur ska ett kvitto eller en kopia av det bifogas. Kontakta oss innan du returnerar något. Om returen inte är komplett kan vi ta ut en avgift.

Returadress: Pooly AB Antennvägen 4, 135 48 Tyresö

Reklamationer & Skada

Reklamationer
& Skador vid leverans

Reklamationer Enligt Konsumentköplagen har du rätt att reklamera en vara inom 3 år. Om en vara är defekt eller felaktig kan du returnera den. När vi har mottagit varan återbetalar vi hela beloppet inklusive frakt. Vid reklamation ska du inte ha några kostnader. Reklamationer ska göras inom rimlig tid. Reklamationsrätten gäller bara ursprungliga fel, inte slitage eller felaktig användning. Vi står för returfrakten vid reklamationer om du visar kvitto.

Skador vid leverans Om en vara är skadad eller felaktigt skickad när den kommer fram, rättar vi till felet kostnadsfritt. Synliga fel ska anmälas direkt och dolda fel inom 7 dagar. Vi byter ut skadade eller felaktigt skickade varor. Vi står för returfrakten vid giltiga returärenden. Om du returnerar en del av en beställning återbetalar vi inte hela fraktkostnaden. Felaktiga returer ger ingen ersättning.

Transportskada: Det åligger kunden att kontrollera godset och antalet kollin vid leveranstillfället, innan kvittering av frakthandlingar görs. Om en transportskada upptäcks ska skadan anmälas snarast till ansvarigt Pooly AB. Synlig skada eller saknat kolli ska alltid noteras och kvitteras av chaufför. Ange kompletta uppgifter samt fotografera alltid skadan. Synlig skada, emballageskada eller saknat kolli som ej är noterad på fraktdokument vid mottagandet accepteras ej. Dold skada anmäls till Pooly AB inom 7 dagar efter leveransmottagning. Bifoga alltid foto på skadan vid anmälan.

Om en montering påbörjas accepteras inga reklamationer då det är svårt att skilja transportskada från monteringsskada.

PAKET

Ej uthämtade paket

Ej uthämtade paket: Beställda varor som inte hämtats ut inom fjorton, (14) dagar återsänds till Pooly. Om detta sker debiteras du en administrativ kostnad om 250kr (SEK) som härrör till Pooly´s kostnader för frakt, returfrakt, hantering och administration. Är den totala vikten över 20 kg skickas paketet direkt hem till er. Om detta paket ej mottages av Er debiteras en hanteringsavgift 500kr.

Adress

Antennvägen 4, 135 48 Tyresö

Öppentider
Kontakt

Tele: 08-409 409 02
Email: [email protected]

Produkten har lagts till i din varukorg